Wat is de levertijd van mijn bestelling?

U kunt zelf bepalen, in het bestelformulier, wanneer u uw bestelling aangeleverd wilt hebben (alleen op werkdagen). Tevens bestaat de mogelijkheid om een verzoek aan te geven of u het voor of na 12.30 uur wenst te  ontvangen. 

Uiteraard streven wij er naar om aan deze wens gehoor te geven maar kunnen wij het levermoment niet altijd te garanderen, houdt u er dus rekening mee dat het tijdstip kan wijzigen. 

Houdt u er rekening mee dat wij 1 á 2 dagen nodig hebben om uw bestelling te verwerken, dit is geen must maar wel een pré. U hoeft niet per se bij de aanlevering aanwezig te zijn. U kunt middels een briefje aan uw (voor)deur instructies achter laten voor de chauffeur. Op het briefje geeft u aan waar de chauffeur de pallet neer kan zetten. De transporteur weet dan direct dat hij op het juiste adres is en waar de kist moet komen te staan.

Let hierbij wel op dat de transporteur de plek moet kunnen bereiken en dat zij niet in "prive" gelegenheden komen. Mocht u een briefje aan de deur niet veilig vinden; geen probleem. De chauffeur kan u ook een half uurtje voor levering opbellen. U kunt dan telefonisch uitleggen waar de bestelling moet komen te staan. Let wel, wanneer u niet bereikbaar bent plaatst de chauffeur naar eigen inzicht de bestelling.

Wordt er ook aangeleverd op zaterdag?

Helaas rijden onze transporteurs niet op zaterdag maar alleen op werkdagen. U hoeft niet per se thuis te zijn voor aanlevering als u dan maar een briefje aan de deur achterlaat waar de order neegezet mag worden.